niedziela, 19 października 2014

Książki z listy pragnień- ,,Wybacz mi, Leonardzie"

Witajcie,
Dzisiaj pragnę Wam przedstawić (i być może zachęcić swoim zapałem do przeczytania)- powieść młodzieżową autorstwa Quicka Matthewa pt. ,,Wybacz mi, Leonardzie". Osobiście nie zagłębiłam się jeszcze w stronice tej książki, lecz w najbliższym czasie stanie się ona pewnie czymś, co zapadnie mocno w pamięć. Dlaczego...? Sam jej opis już zachęca mnie do przeczytania...!
,,Leonard Peacock kończy osiemnaście lat. Z tej okazji szykuje prezenty dla przyjaciół, goli głowę na łyso i zabiera do szkoły pistolet… Tego dnia zamierza rozliczyć się z przeszłością i dorosłymi, którzy go nie rozumieją. W świecie Leonarda nie ma miejsca na kompromisy, wszystko jest albo czarne, albo białe. Jak w starych filmach z Humphreyem Bogartem... Pif-paf! (...)".
 Rodem jak z dobrego, amerykańskiego filmu. Zastanawia mnie najbardziej opis wszystkich historii oraz jak zakończy się cała historia. Czy Leonardowi uda się dokończyć postawiony sobie cel...? Nie wiem, ale chętnie się dowiem.
Co jeszcze zachęca mnie do nabycia tej pozycji...? Przeczytajcie recenzję pewnej osóbki...
,,Okazuje się, że w dorosłym życiu nie trzeba godzić się na nudną i wykańczającą codzienność, można otwarcie mówić o swoich obawach i szukać sposobu na realizację marzeń. Kiedy już jesteśmy tak zmęczeni szarą rzeczywistością, że aż mamy ochotę pociągnąć za spust, należy zadać sobie pytanie - czy zawsze tak będzie? A może czeka nas tak nieprawdopodobnie zachwycająca przyszłość, że warto przeczekać ten - być może - najtrudniejszy okres w naszym życiu. Leonard przebył długą drogę, aby się o tym dowiedzieć. Inność to nic złego, a wręcz przeciwnie - to coś pięknego, co wyróżnia nas z tłumu smutnych spojrzeń ludzi".
To tylko utwierdza mnie w przekonaniu, iż Quick Matthew napisał (być może) świetną i niebanalną powieść, która ma na celu ukazanie nam, iż dorosłe życie wcale nie musi być nudne i monotonne. Może być ciekawe i pełne barw.
Nie wiem jak Wy, ale sięgnę po tę książkę w najbliższym czasie.

~ Pozdrawiam i życzę miłego niedzielnego popołudnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz