sobota, 18 października 2014

Witajcie...

Ten blog nie będzie kolejnym tuzinkowym miejscem, gdzie posty są krótkie i niczego z nich nie wyciągacie. Jest to, być może kolejne, miejsce, gdzie poznacie recenzje o książkach, ale mam nadzieję, że po moich będziecie sięgali częściej po słowa pisane.
Dlaczego nazwa ,,Z Zakurzonego Strychu"...? Coraz mniej ludzi czyta książki. Coraz częściej one kurzą się gdzieś po kątach, na strychach, na półkach... Pragnę to zmienić. Nie będę dodawała tu wpisów, które są zwykłe, szare i nudne. Zachęcę Was w ciekawy sposób do śledzenia tego bloga i być może sięgniecie po te same pozycje, co ja.
Posty będą dodawane regularnie, lecz niestety mam szkołę... Więc aby Was i jej nie zaniedbać- będzie tutaj ,,Miesiąc dla książki". Wtedy przedstawię Wam swoje zdanie o danej pozycji i zachęcę do czytania.
Mój blog nie będzie się składał z samych recenzji, lecz także nowinkach w świecie książkowym, co planuję przeczytać, czego serdecznie nie polecam etc.
Na tym zakończę pierwszy wpis. Mam nadzieję, że nie zanudziłam. Oczekujcie pierwszej recenzji...!

Pozdrawiam. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz